Nunnevisning!

Igår så blev det reuninon med musikalklassen 2010 då vi hade bokat en biosalong och kikade på vår slutproduktion från i våras. Riktigt kul att se alla (de som kom, saknade 3).  Det var väldigt intressant att se. Alla var jätteduktiga och det låter bra. SJälvklart är man alltid så självkritisk så det gör ont. Jag ska sätta mig ner och granska min egen insats rakt igenom för att hitta allt det som ska jobbas på under året som kommer.
Efter visningen så bar det av, i samlad trupp, till Marie Levau på söder. Mys. Pratade massor och umgicks med folk jag inte träffat på hela sommaren. Då jag jobbat hela fredagen så trodde jag inte aatt jag skulle orka vara ute så länge men klockan hann bli 3 innan jag kom hem till Vällingby. 


Idag lördag har jag bara jobbat och chillat sitter och kollar på De andras liv på SVT2 just nu.


I'm out.



-J- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0