Teaterrepetition och Sconesbak

Den här helgen har varit väldigt rolig och händelserik. :)

I fredags så började dagen bra med musikteori där jag var rätt ok förberedd. Den följdes av ett HONK-rep med tvåorna. Nog för att man var lite seg och off under repet men det blev ju bra till slut.
Kvällen spenderades på en teater vid Karlaplan. Jag och min klass hade en lite föreställning. Väldigt spontant och improviserat. Sjuktkul faktiskt. :) Det avslutades med utgång på Balthazar.
Lördagen bestod av showen Skör framförd av musikaltvåorna. Riktigt bra var den. Var lite assisterande allt-i-allo och fick äran att festaloss med dom hela natten lång. Det är ett bra gäng det där :) Love!

Idag har jag strosat runt nere i city och träffat en gammalkompis. Åkte sedan till Carro och bakade scones.

Nu ska hon och jag repetera in Anton Tjechov's en aktare Björnen. Det gillar vi! :)


Med Kärlek

Johan Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0