Sol

Solen har äntligen behagat att leta sig fram mellan molnen. Varje år blir man lika förvånad över att juni är kall och tråkig...varför vänjer man sig aldrig?

Nu är nästan allt inför hösten fixat. Boende är nästintill fördigt och linjeavgiftern har man nästan fått ihop. Jag ser ljuset i tunneln.  Ju mer jag tänker på Stockholm dessto mer längtar jag tillbaka. Jag har varit uppe i norrland i 3 veckor nu och har 7 veckor kvar. Tack och lov har man vänner här som får tiden att springa bort och gömma sig under en rutig gammal filt.


Glöm inte att åka till Iggesund på Musik På Moon!

1/7 - Camilla Bergman & Johan Alex
22/7 - Eddan & Micke
29/7 - Harmansson & Rask
5/8 - Bara Lite Låtar (där kommer jag att vara med och sjunga)

kl 20.00 på Ankarmoons Camping i Iggesund



Med kärlek


Johan Bergman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0