Regning sommar är inte det roligaste!

Sitter här framför datorn och 'r allmänt paralyserad känns det som. Jag har inte gjort någonting på hela dagen. Klart jag har gjort saker men inte något som har någon större betydelse för världen...Men det är väl ändå det som söndagar är till för eller? Att bara vara. En helg som var planerad för fest slutade med att man var chaufför och med en oöppnad flaska vin. Iofs är det väl bra att ha kvar den till midsommar men jag kunde med glatt humör ha tömt den i lördags. ( I mig själv då vill säga)

Jag har även sett och pratat med folk som jag aldrig trodde jag skulle se/prata med igen. Det är ju rätt kul det. Så någonting gott har jag ju fått ut av den här helgen. BTW jag bor nu i Iggesund igen men komemr så småning om, när sommaren börjar lida mot sitt slut, att bege mig ner till Stockholm igen för ännu ett år på Kulturama med allt vad det innebär.


Finns det någon som kan ge mig ett bra tips på någonting att göra en kväll som denna när regnet öser ner uttanför fönstret. Funderar på att tända en brasa och se en film och faktiskt öppna den där vinflaskan och bara njuta av att vara själv.

Med kärlek

Johan Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0