Härliga Sommardagar

Äntligen är sommaren här på riktigt! Min sommar har äntligen börjat med sol, bad och vänner.
I onsdags hägrade bockarna med fin fina vänner och fest all night! Somnade vid typ fyra halv fem på egentligen fel sida stan. Skulle egentligen ha sovit på öster men hamnade på väster.  Torsdag morgon så var det bara till att ta sina två lurviga och gå upp till Anna på öster för att hämta bilen.  Sen susade man iväg till Iggesund för lite samtal med HT och ett besök på folkets hus för att kopiera up affischer.
 Resten av dagen spenderades ute på Maln med mycket sol och bad. Äntligen kan man bada i havet! Det var kanske inte så där jättevarmt med sköönt!

När jag väl kom hem till Igge igen var jag heeelt slut och slängde i mig lite mat och hoppade in i duschen. Nu var dagens bravader slut tänkte jag och lade mig på soffan i pricip helt slutkörd. Där låg jag i typ en halvtimme innan Larsson ringde och frågade om jag ville följa med på lite tokigheter. JAg var ju inte sen på att haka på så en stund senare sitter jag i hennes bli påväg hem till henne för först en liten film...inte de bästa spec.effekterna man sett men väldigt underhållande...ja just det ja, vil kollade på the librarian - return to king Solomos mines. När den var slut gjorde vi i ordning lite picknick och åkte ut till Hölicksudde längst ut på Hornslandet i Hudiksvall. klockan var nu ungefär 1 och slutkörda jag var åter pigg som en mört på våren.  Anledningen till att vi, jag och hon med hennes föräldrar, var just där vi var var för att vi skulle se soluppgången. Vi grillade korv och drack en himla massa te. Det var verkligen en upplevelse att se solen gå upp i horisonten över havet.  Rekomenderas varmt av lilla mig. Vi fick även se en älg, en räv, två harar och en hel del fåglar. OCH en lastbåt. :-P Jag var väl hemma vid sådär kl 5 och då satte jag igång en film och dog i min underbara säng.


Idag har jag susat runt med mitt morgonhumör och hämtat affischer hängt tvätt och lämnat ett skåp hos lillayster. Sen har jag unnat mig en heldag på Maln med bara sol och bad och lite strandtennis. Love it! Jag lever loppan nu. Just nu sitter jag hos anna och ska fixa ihop någon liten pastasallad med räkor och en lite baguette på det. Sen ska vi iväg och spela kubb och dricka lite rosé o en varsin kall öl. Misstänker att vi slutar på Bockarna ikväll igen.

I Will Keep You posted

Med Kärlek

Johan Bergman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0