Att sitta på en uteservering med goda vänner och ta en kall öl

det är vad jag skulle ha velat göra idag. I stället har man kört lite bil och firat kussens födelsedag.
Jag har även haft en väldig längtan tillbaka till sthlm och skolan. Jag känner att mitt verk här uppe är fullbordat. längtar efter skolan och vännerna nere i Sthlm. Mitt nya boende och närheten till allt.

Lyckligtvis så kommer jag att jobba två veckor mitt i sommaren och få ihop lite cash till bla linjeavgiften och möjligheten att betala av lite på lånet finns också jag skulle helst av allt vilja lägga allt på lånet men man måste ju leva lite emellanåt och kunna ta sig ner till hufvudstaden med alla saker. Mendet får bli ett senare problem. Jag har ju inte ens börjat mina veckor...

Nu hägrar en go film och sängen.

Med Kärlek

Johan Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0