En Härlig Känsla

Din hand i min, dina ögon som glittrar. Inom mig sprids en värme och känsla av välbehag. Bara det att du står framför mig gör mig lycklig. Jag drar min hand igenom ditt hår och du ser mig djupt i ögonen. En blick som säger mer än tusen ord. Vi behöver inga ord för att visa vad vi känner. En varm famn att luta sig emot när dagarna är tyngda av måsten och stress. Vi finns alltid där för varandra, i vått och tort, tills våra dagar i denna värld en dag kommer till sitt slut.


Det är så det ska kännas. Eller hur?
             Det var ett tag sedan man kännde den känslan.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

             Med Kärlek Johan


Kommentarer
Postat av: Thérése

Vackert<3 och jo, det finns nåt sånt för alla<3

2009-02-05 @ 19:27:55
URL: http://annatheresee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0