Händelserika Dagar

Jag har sträck min lårmuskel! Inte så farligt men ändå. Tur att det snart är helg. Då får man vila! :) (I alla fall lite!)
Sitter just nu med Linnéa och går igenom morgondagens uppgifter. Mycket spännande.
Det har varit en bra vecka med flera nya upptäckter. Sång och Dansmässigt vill säga. I dag var vi bara sju personer på baletten så vi fick allihop en rejäl genomgång av våra brister och styrkor. (Mest brister som vi ska jobba bort. På Jazzen håller vi just nu på med komposition (koreografin skulle ha varit klar redan förra veckan men vår snälla lärare gav oss detta tillfälle också) Så jag Carro, Emma och Elina gjorde klart vår utomordentilga koreografi, fylld av skratt! haha!
Jag ahr sedan sjungit hela dagen och lagat lite mat.
Imorgon ska jag till Carro och laga Palt. Hur det nu ska gå till. Sen drar vi vidare till Fuji för lite öl-häng medan lördagen ska spenderas ute på Stora-Essingen tillsammans med ett gäng vänner och Melodifestival.

Ha det gött!

Med Kärlek Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0