Vååår!

Våren har kommit lagom till påsklovet! Perfect timing enligt mig!
Lovet inleddes med sittning på skolan där man agerade servitör och lite allt möjligt. Det var riktigt trevligt god mat och härligt folk. Det blev verkligen en lyckad kväll. En eloge till alla inblandade.

 Lördagen spenderades till stora delar på Helena och Susans balkong där temperaturen i solen minst var 25 plus. Dagen fortskred och vi blev allt brunare och brunare. senare på kvällen drog jag ut med en gammalkompis på Torget och Libra. Helt ok. Kom hem vid halv 4 och drog tillbaka till Helena vid 13 tiden på söndagen, Där väntades chill för hela slanten.  Måndagen spenderades även den i solen på samma balkong. Sen vid 18 tiden kände jag för att vara duktig och gå till skolan och öva sång. (Skolan ligger liksom tvärsöver gatan så det är ju inte så långt) Resten av kvällen kikade vi på Spårlöst och Talang 2009.

Idag har jag varit och städat lite på skolan och övat en del. Har även hunnit med en tid i solen och prommenad med Pluppen (Helenas hund) Nu väntar middagen med tårta till efterrätt.

I morgon så blir det väl antagligen rep på skolan och soft time i solen om den behagar att visa sig även imorgon :)

Med kärlek
  Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0