Snart!

Just idag är det den 20:e mars och klockan är 13.00. radion dånar på hög volym och Sanna Nielsen sjunger ut sina sorger, med andra ord så spelas Empty Room, som förövrigt är en väldigt bra låt. Den stämmer in lite på mig. haha! alltså om jag skulle sjungit den...jag menade inte att det var mig hon sjöng om. I alla full fall så är det städ och tvätt dag som gäller....tvättat har jag gjort...två av sex maskiner....men när jag skulle tumla mina kläder så såg jag till min förskräckelse att alla torktumlare var upptagna....jag slänger mig då på telefonen och skickar iväg ett sms med iiiiiiil fart rikt in i min kompis inkorg och undrar om hon möjligtvis ska tvätta idag!? vilken fråga egentligen....I don't care! haha! Jo men det skulle hon göra så jag ska ockupera tortumlaren ett tag medan hennes kläder tar sig ett lååångt och härligt bad i tvättmaskinens underbara värld. När jag hade fått det här klart för mig så tänkte jag att jag skulle ta tag i mitt underbara rum (not) Som jag inom kort kommer att lämna (hoppas jag). Typ fram med skurhinken och skrubba väggar, golv och tak....och diska måste också göras...varför är jag sååå dålig på det....jag har märkt att mina diskambitioner går i vågor...ibland kan jag inte med att se en liten sked ligga på diskbänken utan kastar mig över den och skrubbar som om hela universums existens hängde på att just den här skeden inte fick vara smutsig. haha! Ne men det skall tas tag i.

Om några månader kanske jag inte e en liten uppsalabo längre. får jag som jag vill bär det av söderut, Stockholm nästa! Kulturamas musikallinje ska jag försöka mig på. Men det visar sig. Annars så e jag fast här i uppsala. kommer jag då inte in på Kulturama så tänkte jag söka en termin som utbytesstudent i något av världens länder. om inte det heller går som planerat så får det bli en termin musik till här i Uppsala.....hm....vad e mest lockande? haha!

jaja....peace out! (jag vet att inte klockan är 13.00 nu...men jag började skriva då och har inte heller suttit här hela tiden sedan dess...never!)




Jag förstår fortfarande inte....jag e förvirrad! 

Kommentarer
Postat av: vessli

hoppas på den kungliga huvudstaden :D

2008-03-23 @ 22:04:48
URL: http://vessli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0