Skumpa Bastu!

Min vän, tack för en trevlig kväll! "Middagen" blev inte som jag ville....det ska verkligen bli en retake på den. uffa max e inte bra! Du vet vad jag vill/ska bjuda på...det var ju inte riktigt min mening att avslöja det men jag vet iaf att du inte ogillar ingridienserna....haha!

Jag ska förvalta din champion-mössa väl iaf....vi ses på tisdag...bastu igen men utan alkohol....haha! =D då renar vi kroppaen rejält! ne men allvarligt nu....öhm...(focus, johan, focus) vill du ha hjälp på onsdag så ställer jag upp! Det vet du!

Puss på dig min vän!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Johan! Jag hittade din blogg! Najs.
Ha det bäst!
Kram Nina

2008-04-01 @ 15:51:19
URL: http://tretakt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0