Nu är det klartt! ;)

Jag har precis skickat iväg anmälan till Kulturama nu....jag bara måååste komma in där! jag ska öva öva och öva som sjutton nu! Det skulle sitta sååå bra med musikalutbildningen! Jag vet inte riktigt vad jag tycker o min utbildning här nere längre....det gick ner rätt långt i höstas för att få sig ett uppsving nu på vårterminen med musikämnen på schemat varje dag (nästan) Men nu känns det inte lika roligt längre....jag vet inte. Men kommer jag komma in i Sthlm så kommer jag att lägga näst intill 100% av min tid/ork på utbildningen. Det här är något jag verkligen vill!

Så håll tummarna för mig nu!

Luv U guys! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa Johan flytta till sthlm!!

2008-04-02 @ 22:53:50
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0