Jahaaap!

Nu är det snart dags att sköa nyakurser....april brukar ju vara den månaden. Men det kommer att skickas ansökningar till fler ställen än det nu varande Universitá la Uppsala....större städer större prövningar.

Danskurserna fortsätter nu har dock Vals/Foxtrot 1 slutat och i väntan på kurs no 2 så får jag hitta andra kurser....jag ska kasta mig in i Salsa 2 och Pilates (!?) haha! Jo men det ska tydligen var bra det med....show dansen ska jag kika upp nu om man fortfarande kan anmäla sig till den....

NU e jag däremot allmånt borta i bollen o trött på att det ska snöa o aldrig bli sommar! damn! fast oki....vi måste väl vara liite glada att inte badsäsongen är här än så man har en liten chans att komma i lite bättre form....som om det skulle gå! haha!



Jag vill bara fråga dig: vad är det som sker? Varför och hur? Jag förstår inte. Sprid lite ljus på frågan så får vi se om det finns något att förstå där långt inne i förvirringens mörker.   -//-

Kommentarer
Postat av: vessli

Hehehe.. jag tror inte på sommaren iår.. jag tror smhi ljög när de sa att de va vår :(

2008-03-19 @ 10:30:52
URL: http://vessli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0