Bengtzing Gjorde En Bergman!

Haha!

I förrgår (onsdag) när jag och mina vänner var ute o dansade så fick jag en rätt "uppfriskande" upplevelse! Mina brallor SPRACK! Haha! Störtkul! Mitt på dansgolvet! till en början brydde jag mig inte så överdrivet mycket måste jag säga...jag gick ut för att ta lite luft, men begav mig någon minut senare raka spåret in på dansgolvet igen för att få en ännu mera uppfriskande upplevelse! De sprack ännu mer! haha! Till min räddning hade jag en halsduk som jag virade runt mig som ett mycket attraktivt höftskynke! Jag hade nu tappat lusten att stanna kvar och begav mig med bestämda steg hem till min lilla lya för att ta på mig mina underbara mjukisbrallor och kika på film med en vän! väldigt trevligt måste jag säga! ;)

nu till rubriken: På vägen från skolan idag lyssnade jag på Rix FM där de intervjuade Melodifestival aktuella Linda Bengtzing. Under intervjun berättade hon att något på hennes scenoutfit tydligen hade spruckit under gerepet...då kom jag genast att tänka på min utekväll! jag var inte ensam. Lite senare träffade jag Stacia o Cissi på stan där Stacia berättade att även hon hade gjort en Bergman och spräckt ett klädesplagg! Det här måste vara spräcka-kläderna-veckan! haha!

Imorgon är det tenta i Musikhistoria, 1800 år ska på 4 timmar genomgå en behandling och analysering. Det ska bli mycket intressant. Så nu har jag tagit en liten paus i mitt pluggande för att skriva lite här...pluggandet går framåt iaf...haha! Håll tummarna för mig i morgon nu. 10.00 - 14.00 är det dags för mig att få min dom! Efter det så väntar skumpan på att bli uppkorkad till introt av Melodifestivalen 2008! äntligen FINAL!!! Jag har mina favoriter...vi får väl se om jag har rätt...kommer att rösta för typ andra gången genom hela dess historia!

Ne nu ska jag gräva mig djupare in i historien!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Johan, jag saaaaaknar dig! Men jag skyller inte på dig att vi inte har setts, jag vet att det är mitt fel lika mycket (kanske mest)..det har varit såååå mycket nu sista tiden. Kan tänka mig att du haft lika fullt upp. Men vad sägs om en fika på ons? Vi kan dra med Stasia också! Vill krama dig! jag messar eller ringer dig! Puss

2008-03-15 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0