Äntligen!!!

Haha! Nu har man äntligen tagit igen sig efter all vilseledning i Stockholm när man var där den 27:e februari! haha! Nä men det var trevligt! Var på Aquqria o kikade på lite småfisk i form av hajar och Pirayor! Mkt Spännande!

Nu när jag äntligen har återhämtat mig så har jag haft två jättegrymma veckor! Träffat jätteroliga mäniskor människor dock inga nya! Men riktigt trevliga iaf! =D

Den här veckan är en så kallade tenta vecka då man förväntas sitta och plugga men ne...i måndags så var det salsa som gällde igen! jag satte hela sekvensen i ett skuss och ifrågasatte varför man skulle använda höger arm i nån snurr när jag tyckte att det kändes bättre att använda den andra...och jag fick typ halv rätt i den frågan! haha! VICTORY! jo det skulle jag ju skriva: jag hade en rätt hemsk dag på mpndagen...redovisning och sånt strunt...men kl 17.00 hände något och jag fick världens kick och sprang hela vägen till Salsan o hela vägen hem! haha! o sen sprang jag ner på stationen o mötte upp Robin som hade varit iväg i Sthlm på nåt...följde förresten honom till tåget oxp...sprang nämligenpå honom inne på Kvarnen...o jag som egentligen inte skulle gå in dit. Så det kan bli! (han e gööör trevlig den mäniskan!) sen efter tågmötet vid tio tussade jag hem...full av energi....

Tisdag: inställt gruppmöte damn! (kunde ha följt med dig till tåget!!!) men men....sen följde en instrumentalensemblelektion...jag gjorde mitt trumkomp...yiiieha! jag tycker inte om att spela trumomr men det gick väl helt ok....

sen så sprang jag ner till tåget för att möta upp Robin....trevligt...haha! o sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde resten av kvällen....jo just det ja...jag var hos Stacia o "kollade" på film....sov mesta dels...haha!
Idag har jag städat heeela min korridor...o nu sitter jag hos stacia o dricker min nyinköpta skumpa..hihi!

jag e förövrigt typ överlycklig nuförtiden! min kompisar tror jag är tokförälskad men det e jag inte...möjligtvis i livet men inget annat!!! haha! men men,....have a silence night everyone!

Silverkulor till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0