Silverkulorna Anfaller!!!

Jag och min kompis Stasia satt och käkade silverkulor (sådana man har på bakverk odyl) en dag för inte så hemskt längesen inte så där längesen som man brukar mena när man läser sagor för barn utan för lite så där....två dagar sen....Nu har jag fått för mig att städa mina 18kvm som jag har som boyta....väldigt mysigt och klaostrofobiskt.  Här traskar jag i alla fall runt strumplös och plockar lite med det ena och det andra när man helt plöstligt kliver på något hårt och runt! Flemsch! Det var ju en Silverkula! Man tar ett steg till höger och ett till vänster och där är dom! Silverkulorna är här för att invardera heeela mitt rum!!! Jag vill inte ha dom här! Burken står tom bredvid mig sp jag antar att dom e ute på ett hemligt uppdrag. Jag misstänker dom för att ha ingått en pakt med mina dammråttor som bor under mit skrivbord!

Måste gå till motattack!!!! ANFALL!!!!

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0