Ojojoj!!!

Efter mina strider med sliverkuolrna flydde jag fältet och lät dom ta över det som var kvar av mitt hem! I all hast så tog jag det viktigaste med mig dvs min dator, mobil, min röst och min kamera....reslutatet blev att jag sprang lycklig iväg till mitt älskade ILU som jag har avgudat av hela min flemsch sedan jag hade min första lektion. haha! (NOT)

Jag hittade även stasia på vägen så hon fick vara med på ett av mina flummigaste hörn. Här är vi gladeligen påväg till ILU. Hon skrattade sig galen av att jag på ett kort såg ut att ha ett ägghuvud. (tack för den!!!)



Så nu sitter man här på skolan och observerar hur Siasia med öronproppar i öronen koncentrerat tentapluggar med sammanbiten min. Själv så sitter man i en fotölj och bara är känns det som. Men det ska man väl få göra också någon gång. (jag undrar om Silverkulorna har rullat vidare eller om det fortfarande befinner sig hemma hos mig...hm....måste ta reda på det när jag kommer hem....jag ska beväpna mig med en dammsugare och skurmopp innan jag går in! haha! Egentligen så borde jag väl vara där redan nu men jag är ju moraliskt stöd åt Stasia som pluggar järnet idag....men jag har lyckats övertala henne till en te/macka-fika hemma hos henne medan musiken strömmar ut ur högtalarna och the bootys skakar. Sedan ut på en fotomarsch (kommer uppdateringar här sen) dvs en prommenad där min kamera får följa med...jag känner att det e dax att jag rör på mig lite mer och att kameran inte ska ligga i ett här och samla damm. Det e lixom lite synd tycker jag. 

När jag förhoppnings kommer tillbaka helskinnad från prommenade ska jag städa klart och packa min stora röda väska som egentligen inte e min men jag hade ingen annan att packa i när jag var upp till Norrland förra gången då min egna väska blev förstörd närjag åkte upp sist.....jag fick bära omkring på en 20kg tung väska i famnen upp för backar o trappor....iiiiinte kul! men men...så då tog jag denna. (Kanske borde investera i en ny men neeeee....jag måste ju köpa en klocka då den jag har gick sönder i lördags....haha! jag har använt den väääl!) Men i alla fall...för att återgå till packningen så är et så här att jag åker iaf hem till min mor och ska sjunga på nån begravning...(min mor bor då INTE i en kyrka) Sen är det v'nner som gäller.....på fredag bär det av ner hit igen. Kuul!

Kommentarer
Postat av: Stacia

Hehe! Men du såg faktiskt ut som ett ägghuvud..=P
fast jag gillar dig ändå vet du väl ;)
De där silverkulorna är envisa jävlar... snart kommer en till burk införskaffas, för vi ska bara tårta till mig ;) Mohahaha!

2008-02-21 @ 11:48:16
Postat av: Stacia

Baka tårta..*

2008-02-21 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0