Ny Vecka, Nya Tider (inte den crapy serie som gick/går på TV4)

Jaha....nu är det en ny vecka. Jag har börjat med mina nya rutiner....jag har faktiskt lagat en lunchlåda till imorgon....kycklingfilé, gröna linser i tomatsås med champinjoner....och på sidan morötter. Dryck til ldet juice som jag precis kom på att jag inte äger...så jag får springa ner och köpa det på lunchen eller nåt....haha!

Idag har det varit en rätt ok dag i skolan....lite segt bara. Efter skolan så bar det av till ICa...(ICA, ICA, ICA!!!) spenderade 300 spänn där på nyttigheter....morötter, frukt, kyckling, russin och ja sådana grejer...lovely! sen hem för att käka...hoppa in i träningskläderna och i väg till Salsan! (haha! Jag kom o tänka på José Jalapeño på Youtube! måste kolla på den igen snart! haha! Sen gick jag hem för att köra lite styrka nice nice! Sen fick jag tag på Stasia och sprang (skojar inte, jag kan sånt jag med) iväg för att möta henne....hon var inte riktigt klar med det hon skulle göra så jag tog ett par varv runt kvarteret o sen bar det av hemmåt för att kika på American Idol....sooo funny!

Nu sitter jag då här o tråkar....ska nog ta och gå och lägga mig om ett litet skuss så jag orkar med den långa dagen imorgon! Stacia behagar ju att fylla år oxå....hm.....jag undrar vd man ksa ta och ge henne i julklapp...nej förlåt i födelsedagspresent! Nog för att det är jul snart men inte riktigt än!  Jaja, det ordnar sig nog....

Imorgon är det Willys som gäller...hörde att de hade ett bra pris på lax där....yummie!!! Tihi! Fast vit fisk är ju allra bäst!

jaja....nu ska jag tussa iväg till min inte sååå underbara säng, men den duger 4 now!

Dagens låt: Irreplaceable - Beyoncé

Kommentarer
Postat av: Elsa

Daarling! nu har jag hittat till din blogg. Härligt! Gu vad du verkar hälsosam..jag får ju ångest. Saknar dig..men vi har ju så mycket för oss. ingen ursäkt visserligen. Tänkte att du, jag o Stacia skulle ha tekväll hos dig snart. o ni ska komma hit på middag!! love you so snygging. pusspuss

2008-02-28 @ 17:04:40
Postat av: Stacia

Hörru, ta o uppdatera bloggen nu ;)

2008-03-04 @ 00:56:35
URL: http://stacia.blogg.se
Postat av: Moster

Hej Johan!
Det är jättekul att läsa din blogg! Men jag håller med Stacia! Uppdatering!!
Kramar från moster

2008-03-06 @ 19:47:05
Postat av: Anonym

Måste berätta, att russin är inte så himla nyttiga som man tror =O...Sry!

2008-03-12 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0