Mycket att tänka på

Jag undrar egentligen hur många olika tankar som snurrar runt i en människas hjärna per dag. Egentligen. Det finns säkert någon sorts statistik någonstans hos SCB eller nåt men jag känner inte att jag orkar eller vill kolla upp det just nu...kanske i framtiden....

Drömmar...hm...hur kommer det sig egentligen att man kan drömma flera saker flera nätter i rad? Samma innehåll och samma miljöer men med en fortsättning...som en dålig sitcom. Ni har säkert varit med om det ni också.  Det börjar liksom med en liten resumé men inte en sådan där snabbgenomgång som de har på dumburken men det börjar en bit in mot slutet av den förra drömmen och utvecklas med en fortsättning. Det sägs ju att det man gjort precis innan man somnar spelar roll för vad man ska drömma om. Men om man gör olika saker innan så borde man ju inte drömma samma sak. hm....jag e konfunderad....

Jag tror att jag måste sluta tänka på saker och ting så ingående det leder ingenstans bara till huvudbry och huvudvärk migrän ångest etc...det e så...äh jag vet inte....orkar inte tänka så mycket mer....

Försöka att ta livet och dagarna som de kommer e väl en ganska bra teori....men med lite oragniserad eller oorganiserad planering. Planera äh it's overrated. De flesta planeringar håller ändå inte.

Förresten: Jag hatar pengar men älskar det samtidigt.....hatkärlek är hell! Allt i livet cirkulerar runt pengar. I Hate It!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0