Jobb!

Läste mitt horoskop i morse innan jag bekav mig i full mundering bestående av kostym med slips o hela konkarongen ner till morsans jobb och hämtning av bilen för att rulla vidare ner till Njutan och begravning. Det stod nåt bra iaf...kommer inte riktigt ihåg men ändå....efter repetitionerna så kommer någong begravningsentrerprenör fram till mig och erbjuder mig jobb som sångare på begravningar en massa fredagar i månaden....antagligen med fast lööön! =D Något glad jag blev eller....men med en liiiiten hake eller två ska jag väl säga....eller hakar och hakar....smärre problem menar jag.... 1 arbetet kommer att utföras 22 mil norr om Uppsala då typ varje fredag (ev) liiite jobbigt att åka typ 44 mil varje fredag.... 2 Jag måste lägga om mitt skolschema för resten av terminen...det innebär att jag först måste byta piano tid från den jag har nu som är 10.00 varje fredag och sedan byta från att spela gitarr till trummor eller bas. Bas ligger varmast om hjärtat just nu....för gitarrlektionerna ligger mellan 15 och 18 på fredagarna....damn!

Jaja....det återstår att se hur jag gör....men jag löser det på nåt sätt...annars så får jag väl jobba i sommar då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0