Ingen-aning-om-vad-jag-ska-skriva-om

Ja ni....nu är vecka 8 slut oxå...om lite mindre än en halvtimme kommer pengarna som ska gå till hyra, mat och andra vesäntliga saker...denna månad skad et inhandlas vitaminer och omega-3 men även en ny klocka då min gammla fortfarande är trasig.

Idag kom jag fram till att jag måste göra en drastisk förändring i mitt liv. börja äta ordentligt och träna på allvar....jag satte mig ner och funderade på den tiden då jag mådde som bäst och direkt kom höstterminen i trean upp....då tränade jag som en tog och åt som de sju dvärgarna tillsammans. Jag var pigg och glad. Kunde inte klaga på någonting faktiskt. Jag mådde helt enkelt bra. Det enda rätta borde ju vara att gå tillbaka till det mönstret igen. Så det ska jag försöka göra nu...tyvärr så blir det inte Les Mills träningsformer som gäller utan det blir väl det billigare alternativet Friskis & Svettis....samt att jag har ju danslektionerna två ggr i veckan....då måste jag bara hitta någon bra mat som innehåller det min kropp behöver....vad ska man käka??? Något tips till en kille med inte så bra matvanor?

jaja...så ser det iaf ut idagens läge....jag kommer att hålla er uppdaterad....sommaren närmar sig med stormsteg!!!! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Stacia

Johan, kom ihåg att sova också! 8 timmars ordentlig sömn varje natt. Det säger jag, som knappt sover 5 timmar om natten. haha!

2008-02-25 @ 02:11:04
URL: http://stacia.blogg.se
Postat av: Vessli

Du måste försöka äta av hela kost cirkeln :P eller som mamma säger, ät det du vill, för om man inte gör det då mår man ju inte bra bara pga av det :P

ät vad du vill och träna i lagoma mängder är mitt/ lite snott av mamma tips :P

2008-02-25 @ 16:23:09
URL: http://vessli.blogg.se
Postat av: Veronica

Känner mig lite skyldig till det där Les Mills träningspassen... du får i alla fall två lektioner gratis, det var det jag tänkte på. Du kan ju gå dit, och sen bara sluta.
Om du vill må bra, skippa träningen och se "I´m not there" i stället. Världens bästa film!!

2008-03-02 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0