Hüper och påväg till trogna Igge/Hudik

Jaha....så nu sitter man här på bussen påväg till Iggseund/Hudiksvall. Det var inte så easy att komma så här långt ska jag säga...haha! Ne dagen började med att en überspacead Stasia ringde till mig.....haha! Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad hon hade att berätta men det var nog något riktigt trevligt. Jag var i alla fall uppe och diskade min finfiiiina disk...(äntligen!) Tiden gick och jag hoppade in i duschen! underbart! haha! När jag behagade att tussa ut därifrån så såg jag till min förfäran att jag hade en halvtimme på mig att göra mig iordning för skola OCH befinna migg på andra sidan stan!!!!! Hur jag menar huuuur, skulle det gå till flemsch! jaja jag skyndade på jag och lyckades nästan med min utmaning. fem minuter sent kom jag dock.

Dags för Vokalensemble aka kör. Jag och fyra till hade fått i uppgift att leda kören igenom en valfri låt. Det gick väl lite sådär för in del...jag tror att min stress från morgonen satt kvar lite grann...haha! Det blev många skratt där under den lektionen. Jag måste bara säga att den här klassen jag går i nu har ett väldigt lättsamt sätt...skitduktiga o glada....hehe! Merci!

Jag gick en halvtimme tidigare från lektionen då jag var tvungen att ta mig tillbaka hem till mina 18kvm. Jag hade ju inte packat än o nu var kl 17.00! sheit! Jaja....jag tryckte i mig ett äpple och repade låtarna inför begravningen imorgon och sprang runt där hemma som en skållad råtta packandes en storväska med lite alltmöjligt....kl 18.00 ringer Stasia o undrar var jag har tagit vägen....men jag hade ju inte tagit vägen någonstans....det var ju det som var problemet i och för sig....haha! Jag rusar ut ur mitt hem och iväg till bussen....med Stasia hack i häl!

Nu sitter jag då här och författar ihop detta...kikar på filmen som visas på bussen Breech tror jag visst den heter....kl e enligt bussen 18.56 två timmar kvar av bussturen....damn!

ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Vessli

visst en det roligt :P ne bussen brukar vara ganska mysig :D

2008-02-21 @ 19:34:11
URL: http://vessli.blogg.se
Postat av: anna-karolina

jag tycker du är en bra bloggar min vän! =) saknar dej! pusss

2008-02-21 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0