Norrland

En behövlig semester från Stockholmsstressen har jag fått nu. Perfekt julklapp till mig själv. har en hel månads jullov. Jag känner på mig att jag inte kommer att vlia så mycket ändå men skönt att komma boirt ett tag. Saknar dock mina nya vänner där nere! :) God Jul på er!

har precis avslutat dagens städuppdrag. Nu är det bara en våning kvar och sen ska hela huset julpyntas och granen ska kläs. MItt upp i allt detta ska jag repetera inför de kommande julkonserterna som börjar på lördag.

Årets konsertschema:

Lördag 2 konserter
Söndag 2 konserter
Tisdag 1 konsert
Onsdag Midnattsmässa x1
Torsdag Julotta x1

Så ser det ut än så länge. Det är kul men där emellan så ska man ju klämma in repetetioner också.  I love it!

Under lovet ska man även försöka hålla uppe den fysiska träningen så gott det går. OCH de nya förbättrade kostvanorna.
På tal om det så är det dags att äta lite lunch typ. Kycklinggryta med ädelost. Yummie!

So untill next time!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Maya

Vi behöver verkligen alla paus från Sthlmsstressen ett tag! Säger hon som stannar här nästan hela lovet iof..:P haha men från skolstress då!=)

2008-12-17 @ 20:00:07
URL: http://tofslan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0