Tentadag! (lördag)

Ja dagen började med en tenta som gick i alla fall hyffsat...det visar sig väl när jag får tillbaka den....
En lite rolig grej med det hela var att när jag stapplade in i lokalen 09.55 (tentan började 10.00) så upptäckte jag till min förvåning att jag var först på plats!!! Det var helt tomt i lokaeln så när som på tentavakten. Helt ofattbart....vi skulle vi skulle vara 8 stycken på plats men ta da!!! Jag var den enda. Så när klockan blev tio och det hela började så var jag fortfarande den enda där haha! Men vid 10.20 kom det en till så jag blev inte helt ensam....vi var de enda som gjorde tentan idag. =P

Ja ja...när jag hade skrivit klart så pallrade jag mig tvärs genom stan för att gå hem o ta en välförtjänad låång dusch. Men på vägen så mötte jag MAria o vi stod o tjattrade lite som vi brukar. Hon skulle in på Kvarnen och köpa färdkost o lite sånt så jag följde med henne dit o väntade sedan på bussen med henne (hon skulle jobba idag tydligen...arma människa) Jag pallrade mig sakta men säkert hemåt och satte mig förnöjt ner på min säng/soffa och drömde mig bort....telefonen väcker mig till liv igen och till min förvåning så var det en gammal klasskompis från gymnasiet som ringde. =D Det var mycket trevligt! (kom hit o hälsa på snart!)

Efter samtalet hoppade jag in i duschen o nu sitter jag här o skriver lite....ska försöka få tag på Robin o se vad han har för sig....han har inte svarat än idag....men men....we'll see....

-SLUT-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0