SuperFredag + Lördag

Igår var verkligen en superbra dag! Jag valnade av mig själv vid halv åtta av att solen sken. Jag kokade mig en kopp te och ställde mig i mitt fönster o bara njöt. musiken flödade ur högtalarna medan jag bara njöt. Efter en timme så klädde jag mig och gick iväg till pianolektionen. Väl där började Radovan förelälsa om Prag o att jag måste flytta dit. Jag har dock inte bestämt mig om var jag ska flytta än...Prag eller Stockholm...det får tiden utvisa.

Efter pianolektionen så gick jag hem och tvättade...herregud så här en fredagmorgon kl 11...haha

Vid kvartöver tolv så trodde jag att jag skulle möta Stasia men det var ju halv 1. Så jag börjar dammsuga mitt rum så där bara ändå....haha! När det var gjort så kastade jag upp gitarren på ryggen och gick ner på stan för att sätta mig i solen på bryggan och bara njuta o spela o sjunga....där satt jag i två timmar för att sedan gå o käka.

15.00 var det gitarrlektion på skolan....den var mest bara uttråkande....jag som hade haft så mkt energi hela dagen var nu heeelt utmattad..inte riktigt men nästan....jag kom inte hem igen till mig för ens 19.00 där middagsberedningen började. Kycklingbröstfilé och strips...mums.

Efter ett tags chill typ så där vid nio så kikade Stasia o Uffe förbi en sväng....sen gick vi till bussen och Stasia pratade på som bara den. Vi gick sedan hem till var och en.

När jag tror att kvällen e slut och är beredd på att gå i säng så ringer det frenetiskt på dörren....det här är då strax före 00. Vilka är det inte om inte RObin o Maria...med ett helt gäng med balonger....haha! Här stannade Maria till typ halv 4 och Rodin stannade kvar...Jag följde med henne hem en sväng o vi snackade om allt möjligt vi...det e vi ganska duktiga på...

Nu har vi precis vaknat och ska käka lite frukost....Mer om idag kommer senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0