Sunday

Nu har jag precis kommit hem ifrån Musikalrepet...jag har för första gången fått se hur det hela kommer att se ut när vi väl är på Grand...mkt lovande...

Jag vaknade vid tio imorse och gjorde mig en kopp te....öppnade båda mina fönster och bara njöt av soolen...vörmde upp inför repet idag med att dansa järnet här hemma....sedan begav jag mig hem till en kompis för att lämna av lite grejer som han glömt/länat hemma hos mig...schysst nog så bjöds det på frukost dör även den ute i solen....jag hade verkligen ingen lust att gå till repet....kan ni tänka er att sitta inne i fem timmer när det är sol ute? Nej bevare mig väl!Men jag hade ju inte mycket till val....så mellan 12.00 och 17.00 dansade jag inne på smålandsnation....kul men drygt....(pust)

Resten av dagen har jag nu planerat att vara hemma och inte göra någonting....bara softa....jag har gjort mig ännu en kopp te nu som jag dricker...dricker inget annat än grönt te så det är nyttigt o bra....

hoppas ni har haft en trevlig helg....min har minst sagt varit intressant på många vis....


Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0