Saturday

Nu är det lördag eftermiddag och jag sitter i min kostym i väntan på att tussa iväg till Soarén på Drabanten med Studio K. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Middag o hela grejen. Börjar kl 19.00 med entré och mingel...20.00 serveras middagen och vid 21.30 är det eftersläpp.

Jag vet inte hur länge jag kommer att stanna då jag har fått en inneboende för helgen. Mycket trevlig kamrat och vad gör man inte för sina vänner då de är i nöd. Så jag har erbjudit honom sovplats och det som finns i kylskåpet.

Just nu ligger han o slappar på soffan medan jag sitter här och dricker te. Ont i ryggen har jag oxå...måste verkligen jobba upp muskulaturen där....det är inte nådigt....haha! Men men....det e bara att hålla ut. JAg tror jag har ont för att jag sitter rak i ryggen som en fura....haha! Stacia skulle titta förbi en sväng idag innan jag ska dra iväg...undra om hon vill göra mig sällskap på vägen ner...hoppas det... =D


So long people! See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0