Pust!

Vilken härlig dag det har varit idag! =D Solen skiner osm bara den och varmt är det. Jag i min dumhet hade såklart för mycket kläder på mig så det var ju ybervarmt var än jag vände mig. Men man ska inte klaga. Jag får helt enkelt lära mig. =D

Jag kom hem från ksolan för en liten stund sedan. Satt med Leni vid stationen och snackade lite skit om allt möjligt solen värmde våra själar ända tills Diplom-Is bilen kom och ställde sig framför oss. Då blev det minst sagt kallt. Brrr!

Jag har bara tjugo min hemma nu innan jag ska iväg på musikalrepetitionen. Det är bara 17 dagar till premiär nu! Längtar som attan!


I'll Be Back!

Kommentarer
Postat av: Stacia

Hello Infidel! ;-P
Hehe såg lösningen på våra problem som du publicerade i din blogg. Låter mycket vettigt!
Gick bra med vår ledsna afton va? haha.
Se bara vilket sjukt deprimerande inlägg jag skrev i min blogg idag...!
Puss!

2008-04-17 @ 16:21:52
URL: http://stacia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0