Måndag...eller e det Tisdag idag???!!!

Gårdagen var bara förvirrande....jag vaknade av mig själv vid åtta tiden och softade mig igenom morgonen och gick iväg till skolan så jag skulle vara där i lagom tid till halv tio (trodde jag) vid fem i helv tio traskade jag in i klassrummet och till min förvåning var det "fel" lärare som stod framme vid tavlan...då gick det upp för mig att det inte var måndag utan tisdag...just det ja tänkte jag o satte mig ner tio minuter sen. damn! Jag hade tagit med mig enbart historia böckerna till skolan då det e det e det enda ämne jag har på måndagar....jag hade totalt glömt bort att det  var tisdag...jaja...det var bara till att bita i det sura äpplet och gå vidare med dagen.

Jag hade hur myket överskottsenergi som helst och studsade runt som ja jag vet inte vad under instrumental ensemblen. slutade kl 17 igår och följde med min kompis till tåget och satt där o snakade en massa om livet o allt vad det nu handlar om. Vi kom nog fram till rätt bra saker Anna o Jag...Gladh:a Anna =D

När jag kom hem så lagade jag till en liten middag o satt framför tv:n en sväng. Stacia o Cissi kom förbi för vi skulle kika på nån film men vi hamnade till slut hemma hos dem och kikade på Titanic som en hyllning till dess 96:årsdag

Dag slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0