Ledigheten Flödar!

Idag har jag varit ledig så jag tog mig en liten sovmorgon...till kl 10 typ....klev upp och gjorde alla morgonbestyr.
När jag var klar så ringde Stacia o sa att de var påväg ner på stan för att lämna av Cissi vid bussen. Jag var inte sen med att följa med så strax efter 11 så gick vi ner i samlad trupp till stationen i det underbara vårvädret! När klockan slog 12.02 så kom bussen och Cissi skuttade ombord (skutt-skutt) Jag och Stacis vinkade av henne innan vi begav oss iväg på kvarnen och handlade lite nödvändigheter för en vin och fruktkväll...bestående av vattenmelon, vindruvor, bröd, fetaost, gurka, chorizo och nån dipp....och inte att förglömma vinet....ett argentisnskt vin vid namn Argento. Mycket trevlig tillställning blev det....

 Innan vi kom så långt som till förberedelserna så skulle Stacia tussa iväg på ett Fakultetsmöte och hon fick på något sätt med mig till skolan under min lediga dag! (OMG!!!!) jag satte mig dock i en lektionssal och spelade lite på Steinway&Son's flygeln och skrålade där till. Haha! Jag fördrev 2 hela timmar med det. =)

Men efter det så bar det av till min nystädade lilla lya för vin o grejer. Vi lyssnade på massa musik och sjöng o åt o drack. Hon skulle vara duktig o dra hem till sitt för att skriva en uppstas så jag sitter här alldeles själv nu. Lite ensamt kanske men kanske inte....

Vi har så mycket att fundera på i våra liv så är det egentligen ens värt att försöka reda ut något? Njae tror nästan inte det. haha! Där har du mitt svar Stacia!


Sail on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0