Knasig dag...hittills

Hi y'all!

Vaknade precis innan väckarklockan ringde imorse...han bara vända på huvudet för att kolla hur mycket klockan var så ringde den ljudligt i mitt öra...haha! Klockan var då 7.00...jag låg och drog mig till halv åtta för att då gå upp och tillaga min vanliga frukost....jag älskar att ha rutiner. =D Men samtidigt så ska man ju ha lite oplanerad tid också....

I lugnan ro intog jag min frukost i solen även denna dag...det e faktiskt sant...kl 8 imorse så sken solen och mitt fönster var på vid gavel...En helt underbar början på dagen....än så länge har inget knasigt inträffat...för utom att jag fortfarande håller på mina morgon rutiner....Så jag foxade i ordning mig och knatade iväg till skolan....väl där satte jag mig ner på föreläsningen och fick en jätteknasig känsla...."hmm...stängde jag verkligen av spisen imorse?" Jag stannade kvar där till halvtid och pratade med min lärare och sa till henne att jag var tvungen att gå hem för att kolla om den verkligen var på eller inte....men som den ordentliga människa jag är så hade jag faktiskt stängt av den i förbi farten....så nu sitter jag här....men mår faktiskt lite illa och har fortfarande ont i mitt knä...så jag funderar på om jag ska stanna hemma resten av dagen....vill inte smitta mina kompisar med något...
Jag funderar bara på hur jag ska kunna meddela någon om att jag e hemma då min mobil har fått för sig att det inte finns några cash på den....jaja det ordnar sig nog...

Nu ska jag ta o käka lunch iaf... uppdaterar later!

Då om att jah bland annat e lite småkär faktiskt ;) so keep in tuch!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dagen var absolut väldigt fin =)

2008-04-22 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0