Fredag (igen!!!!)

Idag har det varit en, ja jag vet inte...bra dag kanske...jo men det har det faktiskt.

Dagen började med att Malin ringde och väckte mig 09.45 och jag flög upp ur sängen då jag skulle ha pianolektion 10.00...det tar typ 15 min att gå dit och jag måste ju för sjutton gubbar klä på mig o fixa o greja innan jag skulle iväg...men jag hann iaf till lektionen....det gick faktiskt bra...jag har ganska bra flyt på de lektionerna... =D (det enda jag har flyt med nu för tiden) Sen bar det av hemåt och softa lite...sen till STacia för att hämta upp Cissi....vi gick ner och hämtade ut biljett till mig då jag åker upp till Norrland för att genomföra en konsert med Py Bäckman...sen till Systemet för en flaska gott vin, Dr L, mkt gott! Rusade sedan hem för att hämta gitarren.

Det här är jätteknasigt...haha! jag har gitarrlektion 15.00 på fredagar (tydligen) jag trodde dock att vi började 15.15 (den ackademiska kvarten u know! Haha! Not to day!) Så jag kom försent til den...men det gjorde inte så mycket...sedan efter det försökte jag få tag på Robin....men det gick ju inte så jag ( i min dumhet ) pallrade mig iväg hem till honom...haha! där hans mamma glatt öppnade dörren och bjöd in mig...och vet ni vem som satt och gjorde biologiläxan vid köksbordet? Jo Robin. haha! jag kände lite att jag bara trängde mig på lite där...men men det gick bra....efter en stund så erbjöd mamma Robin lite middag och jag tackade ja (nog för att det tog emot lite då jag inte tycker om att bara komma sådär oinbjuden hem till folk) Men gott var det i alla fall!!! Hemlagad mat e sååå underbart! =)

Nu sitter jag här på mitt golv framför datron och Musikhistoriens mysterier och försöker plugga till tentan imorgon...det går inget vidare kan jag säga....men men....vad ska man göra...bara att traggla vidare....


Jag vill bara rikta ett tack till fmailjen Robin. Ni är allt för snälla och härliga! Man känner sig verkligen välkommen i ert hem. Jag hoppas bara att jag får bjuda tillbaka någon gång.
 Ta hand om er och jag lovar att komma och hälsa på när jag flyttat härifrån. (Om ni vill, vill säga.) Jag är glad att jag träffat er (även dig Robin).

Nu e det slut.....det tar ju alltid slut någonstans eller hur....och nu är slutet nått.....

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0