-?-

Idag har varit en konstig dag...jag vet inte riktigt vad jag gör här och varför. Borde jag egentligen vara någon annanstans och göra någonting helt annat? Jag ahr ingen aning.....

See me
As if you never knew
Hold me
So you can't let go
Just believe in me
I will make you see
All the things that your heart needs to know

I'll be waiting for you
Here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me be the one to love you more


Det här är en låt som ahr gått varm nu i mina högtalare. To Love You More - Celine Dion.
Varför vet jag faktiskt inte. Det har helt enkelt bara blivit så.

Nu ska jag lyssna på den en sista gång
Sedan blir det till att sova.
- the End -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0